Een Oscar op de schoorsteenmantel, voorheen het gezicht van Balenciaga en Revlon, acteur Paul Bettany als hubby. We benijden d’r wel een beetje, die Jennifer Connelly. Reden voor nog meer jaloezie: de 41-jarige actrice heeft nóg een grote klus gescoord. Als het gezicht van beautymerk Shiseido welteverstaan.

 
140 JAAR
‘Ik heb al heel lang een band met Shiseido,’ vertelt Jennifer Connelly aan WWD. ‘Ik werkte in de tachtigenjaren met ze aan een campagne en sindsdien gebruik ik hun producten.’

 
Beautyupdate: Chanel & Givenchy >

 
Connelly’s eerste taak? Shiseido’s Future Solution LX-lijn aanprijzen. De plaatjes voor de campagne zijn eerder deze week geschoten, maar komen pas in de herfst uit.

 
‘Dit jaar bestaan we 140 jaar, en dit is onze manier om weer verder vooruit de kijken en vrouwen over de hele wereld te blijven inspireren,’ verklaart Hiroshi Maruyama, marketingmanager van Shiseido Co. Ltd aan WWD. ‘Future Solution LX werd gelanceerd in 2009 en werd wereldwijd enorm goed ontvangen. Nu willen we de lijn naar het volgende niveau brengen en dus vonden we het nodig om er een stem en gezicht aan te koppelen. Wij geloven dat Jennifer, die een ervaren actrice en moeder is, consumenten over de hele wereld zal aanspreken.’

Andrej Pejic wordt het gezicht van een nieuw Jean Paul Gaultier-parfum >