Werd onlangs nog Lea Michele als nieuw boegbeeld onthuld, nu mag ook actrice Julianne Moore haar lokken en vlekkeloze huidje in de strijd gaan gooien voor L’Oréal Paris. De roodharige beauty is gebombardeerd tot de nieuwste ambassadeur van het beautyhuis.

RED-HOT
De 51-jarige actrice – ja heus, de razendknappe ster heeft de vijftig al aangetikt – komt nu in het rijtje terecht waar eerder al Gwen Stefani, Doutzen Kroes, Beyoncé, Claudia Schiffer even velen anderen in prijkten.

Volgens WWD treedt Julianne aan als Global Brand Ambassador en zal ze een hagelnieuwe skin-care-lijn, genaamd Cellular Renaissance, gaan aanprijzen. ’Ik gebruik het merk ook echt zelf en het is haast niet mogelijk om ’t niet te gebruiken,’ verklaart de Amerikaanse aan WWD. ‘Iedere moderne vrouw shopt overal voor beauty, maar ik sla meestal mijn slag op het vliegveld of in de drogist. Het is fijn om iets te promoten dat voor iedereen toegankelijk is.’

Met dat verkoopriedeltje zit het dus wel snor. Zit er nog maar één ding op Juul, het welbekende ‘because we’re worth it’ oefenen.

Is Lana Del Rey het nieuwe gezicht van modehuis Versace? >