Bekende jongen in de maquillage – de betaalbare en o-zo fijne Maybelline Great Lash. De mascara heeft inmiddels al veertig jaar succes op de cosmeticaschappen. Reden voor Maybelline om de kenmerkende groen-roze verpakking te verruilen voor een heus designjasje. Ontwerpers Max Azria, Tracy Reese en Vivienne Tam ontwierpen voor de gelegenheid ieder een limited edition Great Lash.

Quiz & win make-uppakketten van Maybelline! >

GREAT LASH TWITTERFEEST
Geen verjaardag zonder fuif, zo moet Maybelline gedacht hebben. Naast het nieuw ontworpen jasje vindt er ook een virtueel verjaardagsfestijn op Twitter plaats, waarin @Maybelline een avond lang met Great Lash-gebruikers twittert onder de hashtag #greatlash. ‘Het Twitter-feestje is een goede manier om met elkaar in gesprek te gaan over Great Lash en om de limited edition te introduceren bij een liefhebbend publiek’, aldus Ali Goldstein, vice president marketing van Maybelline New York.

Om een eigen limited edition te scoren moet er helaas een retourtje Amerika worden geboekt. De speciale editie zal alleen in september bij warenhuis Target worden verkocht, voor ongeveer 5 euro.

Nog een Great Lash liggen? Waag je aan de Emma Watson-look >