Na lang aandringen bij Warner Bros – die de rechten op Wonder Woman bezit – ging de droom van M.A.C om de stripheldin te gebruiken na jaren eindelijk in vervulling.

GROOT, GROTER, GROOTST
Creatief Directeur van M.A.C laat aan WWD weten dat hij verwacht dat de nieuwe make-uplijn succesvoller zal zijn dan de samenwerking met Hello Kitty en Barbie. De Wonder Woman-collectie zal zes weken in de schappen liggen, maar er wordt verwacht dat binnen twee weken alles al is uitverkocht.

In ieder geval zal de nieuwe lijn flink opvallen. Omdat Wonder Woman als icoon zo groots is, heeft M.A.C alle producten een tikkie groter gemaakt, zoals de Jumbo Blush. Verder knalt de verpakking ook uit het schap met kleuren als felrood, blauw en gele sterretjes. Lekker stripboekachtig dus. Wij zijn fan!

Vanaf maart 2011 is de Wonder Woman-lijn van M.A.C in Nederland verkrijgbaar.

Koninklijk koppel Kate & William hebben ook iets met strips >