DIOR NEW LOOK HERFST 2010
De nieuwe make-uplook van Dior zit vol mysterieus en verleidelijk paars. En allerlei technische snufjes, verwerkt in de nieuwste make-upproducten van het modehuis.

DIORSHOW 360
Topstuk in de collectie: de mascara Diorshow 360 (€ 39,30). Al het goede van de vertrouwde Diorshow, maar met een verdomd handig technisch hoogstandje. De mascara heeft een zilveren ring, waar je aan kunt draaien zodat er een soort – op haarstyling gebaseerd – watergolfeffect ontstaat.

Pardon? Even stap voor stap: geef de zilveren ring met logomania-motief een lichte zwengel en de borstel draait 360 graden. Hierdoor kun je alle wimpers – zowel onder als boven – goed meepakken.

EYE CATCHERS
Zoals we van Dior gewend zijn, mogen wimpers en ogen knallen. Zie daar de smokey eyes. Nieuw in het assortiment – en om ons het leven wat makkelijker te maken: 2 Couleurs Collector (€ 36,10). Een handige duo-oogschaduw in de tinten zwart en grijs, waarmee in twee stappen makkelijk een sexy wintermake-upje aangebracht kan worden.

Niet zo'n zwartkijker? Gezien op het plankier bij de Dior Haute Coutureshow a/w 2010 en voor de kleurrijke types nu verkrijgbaar in een palet voor thuis: 5 Couleurs Designer (€ 55,10). Eye catcher is de 808 Pink Design, met vijf tinten knalroze en paars. Naar eigen inzicht mee te experimenteren. De zeer beoefende make-uphand kopieert de heftige catwalklook natuurlijk met gemak >

LIPPENSERUM
Ook al schijnt de zon niet meer zo zichtbaar in de winter, het blijft belangrijk dat de lippen worden beschermd tegen schadelijke invloeden. Dior komt met Sérum de Rouge (€ 33,50), dat de mond niet alleen in allerlei roze tinten kleurt, maar ook beschermt met een SPF 20.