De maand is nog niet om en Olivia Palermo heeft alweer een beautyklus te pakken. Na de campagne voor La Mer - waarbij we zien hoe Olivia en manlief Johannes Huebl wakker worden zonder ochtendadem en elkaar sensueel in de kijkers loeren (ja, die video moet je hier even zien) - is de voormalige reailtyster nu benoemd tot de creatief directeur van cosmeticamerk Ciaté, aldus WWD.

Olivia is voor een jaar aangesteld en mag in haar nieuwe positie feedback geven op alle producten van Ciaté én zal ze samenwerken aan vier make-up- en nagellakcollecties. Vinden wij best leuk.

'I've been involved with the colors, packaging, marketing, the formulas, and working very closely with [CEO] Charlotte [Knight] to make sure that everything is to the detail of how I like it,' aldus Palermo. 'Everything is a learning process, and educating yourself on beauty is different than fashion, but they both go hand in hand.' ­

De eerste collectie, bestaande uit een compactpoeder, lippenstift, oogschaduw met suèdetextuur en diverse nagellakjes, zal vanaf mei verkrijgbaar zijn bij Sephora. De verpakking zal een combinatie van goud en leer zijn, uiteraard geïnspireerd op Olivia's eigen stijl.

Is er iets dat deze duizendpoot niet kan? Van stijlicoon tot ontwerper van schoenen (check haar capsulecollectie voor Aquazurra hier) tot cosmeticamagnaat.

Heb je het nieuwe haar (ja, wéér anders!) van Audrina gezien? Na grijs-roze is het nu... >

Bekijk dit zoete kiekje van Demi Lovato en lover Wilder Valderama >

Sylvie Meis zit op Thailand met een mysterieuze mannelijke BN'er >