Paltrow vroeg designer en goede vriendin McCartney op haar website een soort dagboek bij te houden. Doel hiervan was mede-carrièrevrouwen tips te geven hoe een drukke baan te combineren met het moederschap.

Heel leuk natuurlijk, maar wij worden vooral blij van het neveneffect van leuke inside information. Zo tikte Stella over een meeting bij YSL Beauté (die ook haar parfums doen) en een ‘agenda from hell… waarvan sommige dingen top secret zijn’.

Pssst: Gwen Stefani is het nieuwe gezicht voor L'Oréal Paris producten! >

DIERPROEFVRIJ

Alles duidt dus op spannende ontwikkelingen binnen het Stella McCartney-label. Een make-uplijn zou een logische stap zijn voor Stella. Haar parfum en organische huidverzorgingslijn doen het goed en hebben een grote groep trouwe fans. Bovendien kan ze met dierproefvrije make-up mooi weer een statement à la McCartney maken.

Fingers crossed. We houden je op de hoogte.

Bekijk de Stella McCartney s/s 2011-collectie >