Eind 2009 brachten we het goede nieuws dat Jimmy Choo naast pumps ook een ander belangrijk onderdeel van de vrouwelijke garderobe op de markt zou brengen: het Jimmy Choo parfum! Het was even wachten, maar deze maand komt de eerste Jimmy Choo geur op de markt.

Verrassend: Tamara Mellon herself, president van Jimmy Choo, is het gezicht - of beter gezegd de boobs – van de campagne. De 43-jarige schoenentycoon ging al eerder half uit de kleren voor de lens van fotograaf Terry Richardson. Deze nog redelijk bedekte, doch sexy shoot met Nederlands fotografenduo Inez van Lamsweerde en Vinoodt Matadin was dus appeltje eitje voor Mellon.

Zo liepen Tamara Mellon en andere celebs er deze kerstvakantie bij >

BORSTEN

‘We wilden een campagne die reflecteert wat de geur is: krachtig, maar ook sensueel en zacht’, vertelt Mellon tijdens de lancering aan WWD. ‘Dus ja, borsten! Want het is echt zo dat veel vrouwen borsten iets krachtigs vinden uitstralen.’…


De geur heet simpelweg Jimmy Choo en zal exclusief verkrijgbaar zijn bij Saks Fifth Avenue in New York. Of hij ook via saksfifthavenue.com verkocht gaat worden, is nog niet bekend.


Van Lamsweerde en Matadin deden ook de shoot voor de YSL s/s 2011-campagne >