Wie, wat, waar, waarom? In een notendop: dit was het YSL-feestje gisteravond waar je eigenlijk bij had willen zijn.
1. YSL Black Opium Eau de Toilette
Een nieuwe geur dus. YSL Black Opium Eau de Toilette. Hij is zwoel, zwaar en lekker en daarom perfect voor je wild weekends.
2. De locatiePakhuis West leende zich als rauwe backdrop voor deze experience party, die fraai was opgeleukt met onder andere een spannende lichtgang en andere belevenissen die geïnspireerd waren op de ingrediënten van de geur. Je waande je even Edie Campbell in de commercial zelf, vooral in het lightning doolhof.
3. De beautylessen
Beauty-bars en visagisten van YSL stonden paraat om je te voorzien van een passende YSL beautylook. Team ELLE werd bijgepraat over het zogenaamde ’strobing’, de tegenhanger van shapen en de 2.0 versie van highlighten. Ideaal voor een clubnight, want het is afgeleid van het effect dat een stroboscoop geeft in een club; je licht alleen de delen van je gezicht waar het licht op valt op met een highlighter.
4. De mensen
Genoeg gezellig dans- en borrelvolk om mee te hangen.
Chloë Leenheer en Emma Waslander
Blogger Sabrina Meijer
Modellen Myrthe de Poel, Milou Sluis en Marlijn Hoek en Esmee Velmans van IMA
Nicole Huisman, Teuntje Bril en Coco Milou Padding
Blogger Lizzy van der Ligt
5. De dresscode
YSL is all about rock ’n roll chique. Dat bekende voornamelijk fancy jurkjes met dansbare schoenen, waarvan akte.
Meer zien/weten? Neem een kijkje op het YSL Black Opium Experience platform.