Dior kondigde hem al aan, deze nieuwe variant op het klassieke Miss Dior-parfum. De fabuleuze campagnefilm van de hand van Sofia Coppola en een bijbehorend making-of filmpje bereikten ons eind februari al. Maar vandaag ligt-ie dan echt in de winkel. En kunnen we je de uiteindelijke campagnefoto met Natalie Portman, geschoten door Tim Walker, laten zien.

Ook zien: de short film The Origins of Miss Dior over het ontstaan van de klassieker >

Diors neus François Demachy zorgde ervoor dat dit eau de toilette nog even verleidelijk en levendig is als het origineel; een heldere en bloemige chypre-geur. Het nieuwe reukwater opent met een topnoot van bloedsinaasappel, gevolgd door een hart van frisse bloemen (Neroli uit Tunesië, Turkse en Bulgaarse rozen en patchoeli uit Indonesië). En dat maakt het een geur met allure, die tegelijkertijd heel sprankelend is. Ook de bijbehorende nieuwe badlijn is trouwens om van te smullen. Afijn, wij zijn fan, maar ga ‘m vooral zelf ontdekken in de parfumerie.

Miss Dior Eau de Toilette is verkrijgbaar voor € 74,50 à 50ml en € 107 voor 100ml.

Oké, oké, hier nog één keer de short film, La Vie en Rose, van Miss Dior Eau de Toilette. Gewoon, omdat het kan.

youtubeView full post on Youtube