Dan bevelen we Cartiers nieuwste, La Panthère, bij deze van harte aan. Deze ruiker is niet nieuw, wel vérnieuwd. De panter vormde in 1980 al de inspiratiebron voor een geur, paste perfect bij de zeitgeist van toen, maar was na al die jaren aan een update toe. En zie daar: La Panthère 2.0. Volgens Cartier hét symbool voor vrijheid anno 2014; goddelijk, prachtig en tegelijkertijd een tikkie rebels. Helemaal Cartier dus.

Hoe dat dan ruikt? Sensueel en bloemig. Vrouwelijk, met de charme van een onweerstaanbaar wezen. Of, zoals Cartier het omschrijft: als de meest verleidelijke geur uit het dierenrijk. U begrijpt: beestachtig lekker dus. Eén blik op de campagneplaat met Erin Wasson en Cartiers boodschap is duidelijk.

La Panthère eau de parfum (€ 59,50 voor 30 ml) is vanaf maart in de betere parfumeries verkrijgbaar.

PS: de oplettende kijker heeft het panterhoofd in het flacon natuurlijk al lang gespot. En hou web en tv in de gaten voor de commercial met Erin Wasson, geschoten door de in 2006 voor een Oscar genomineerde Sean Ellis.

DIT zegt je haarkleur over jou >

Lip, Eyebrow, Eyelash, Black hair, Iris, Photography, Model, Flash photography, Close-up, Portrait photography,