De slimgoochems van Net-a-Porter bedachten een list om in te haken op de grootste trend van het moment: gezond doen. Enter Net-a-Sporter, een speciaal channel vol sportkleding waarin je warempel nog een extra blokje om rent.

Op 9 juli gaat-ie de lucht in en de labels die in de digitale rekken komen te hangen, liegen er niet om. Net-a-Porter verkocht al items van Adidas by Stella McCartney, Lucas Hugh en Nike, maar daar komen nu zo’n 34 labels bij, waaronder Montreal London (tennis), Weargrace (yoga), Live the process (fitness & cross fit) en Ballet Beautiful (dans), merken die nog niet eerder online te koop waren, plus veelbelovende capsulecollecties speciaal voor Net-a-Sporter.

En dan het beste van alles:  
‘It was important to us from the beginning that the pieces themselves were not only performance-based but that they could also be incorporated into our customers' personal style,’ aldus Net-a-Porter-directeur Alison Loehnis aan Telegraph. ‘We know that a lot of women are exercising and heading straight from their yoga or ballet class to breakfast with friends without changing. With this in mind, we have developed a category called 'après sport' designed for those who want to look incredibly stylish after their workout.’

Wij hangen aan je lippen, Alison. Is het al 9 juli?

RiRi feliciteert onze jongens >

Product, Sleeve, Shoulder, White, Collar, Pattern, Line, Neck, Black, Design,
youtubeView full post on Youtube