Normann Copenhagen lanceert snoepwinkel voor serieuze zaken

Werken, wat een feest.

Meer van Interieur Nieuws
20 articles
Muurverf heeft effect op de verkoopwaarde van je huis
Huis verkopen? Verwijd deze kleuren
Niet te missen in Ventura Lambrate
Hoera! Jouw eerste designstoel viert een feestje
Elle NL +

Je kleedt je stijlvol aan, je hijst je huis in een mooi jasje, dus waarom dan ook niet stijlvol werken? Op zich is het niks nieuws: interieurlabels die een bureau-accessoirelijn lanceren. Zo ontwierpen HAY en COS samen jaloersmakend moois voor op je bureau en deed je favoriete notitieboekje het andersom - Moleskine wendde zich van het schrijfblad op het werkblad

Normann Copenhagen treedt hen in de voetsporen en doet dat niet verkeerd. Met Daily Fiction wordt een nieuwe productlijn uitgebracht, die bestaat uit dagelijkse producten als notitieboekjes, pennen, puntenslijpers, scharen en meer. Veel meer. Een soort snoepwinkel voor de serieuze zaken. O, wat is het fijn om volwassen te zijn.

Advertisement - Continue Reading Below

De collectie ontstond in samenwerking met designstudio Femmes Régionales. Iets waar brandmanager Britt Bonnesen over te spreken is: ‘We zijn enorm blij met de samenwerking met Femmes Régionales, die onceptueel hele sterke designers zijn en bovenop de laatste trends zitten.’

Té leuk: werelds design voor de poes >
Dit betekenen dus die rare namen van je IKEA-meubels >