Je kleedt je stijlvol aan, je hijst je huis in een mooi jasje, dus waarom dan ook niet stijlvol werken? Op zich is het niks nieuws: interieurlabels die een bureau-accessoirelijn lanceren. Zo ontwierpen HAY en COS samen jaloersmakend moois voor op je bureau en deed je favoriete notitieboekje het andersom - Moleskine wendde zich van het schrijfblad op het werkblad

Normann Copenhagen treedt hen in de voetsporen en doet dat niet verkeerd. Met Daily Fiction wordt een nieuwe productlijn uitgebracht, die bestaat uit dagelijkse producten als notitieboekjes, pennen, puntenslijpers, scharen en meer. Veel meer. Een soort snoepwinkel voor de serieuze zaken. O, wat is het fijn om volwassen te zijn.

Blue, Majorelle blue, Electric blue, Cobalt blue, Cylinder,

De collectie ontstond in samenwerking met designstudio Femmes Régionales. Iets waar brandmanager Britt Bonnesen over te spreken is: ‘We zijn enorm blij met de samenwerking met Femmes Régionales, die onceptueel hele sterke designers zijn en bovenop de laatste trends zitten.’

Font, Guitar accessory, Pattern, Tool, Kitchen utensil, Still life photography, Scissors, Everyday carry, Symbol,

Té leuk: werelds design voor de poes >
Dit betekenen dus die rare namen van je IKEA-meubels >