Hoe leuk is dit bijzetvarken van hét nieuwe Amsterdamse designlabel?!

De eyecatcher voor in huis. Design uit eigen land.

Nederland is weer een designlabel rijker: WERKWAARDIG, dat Dutch Design toegankelijk en leuker wil maken. Het eerste product, het Bijzetvarken, betreedt de markt met succes. Een functioneel, maar vrolijk object dat onze harten heeft veroverd.

Een varken met een bol lichaam, een stompe neus en zonder ogen. Dit bijzondere object verschijnt in mat groen, roze, wit en grijs. Plús drie speciale edities waaronder één met kurk-look. Het varken is onbreekbaar, krast niet, is eenvoudig schoon te houden en ook nog eens gemaakt van duurzaam materiaal.

Advertisement - Continue Reading Below

More From Interieur Nieuws
20 articles
Pantone brengt eerbetoon aan Prince met Love Symbol #2
Prince geëerd met eigen kleur paars
Designliefhebbers opgelet! Dit is je laatste kans voor deze expo's
Laatste kans voor deze 5 topexposities
Kate Moss ontwierp eigen behang samen met De Gournay
Dit legendarische model ontwierp haar eigen behang
Datingsite voor museumliefhebbers
Eerste datingsite voor museumliefhebbers
Deze kunstenaar sloopte zijn studio en maakte er kunst van
Deze kunstenaar sloopte studio om kunst te maken

Over WERKWAARDIG

Het designduo, Timo Keultjes en Diederik Dam, wist met een gedeelde interesse in vormgeving en een gedeeld gevoel voor humor en perfectionisme een eigen ontwerpstudio te vormen. Met de insteek 'Let's make Dutch Design fun again' werd al snel het Bijzetvarken geboren. Het duo wil Dutch Design toegankelijk maken voor een breed publiek, waardoor hun producten altijd functioneel én betaalbaar zullen zijn.

Hou ze in de gaten, want er komt nog veel meer designmoois aan van dit creatieve duo. Voor meer informatie of om het bijzetvarken (v.a. € 159) meteen te bestellen ga je naar werkwaardig.com.