Nederland is weer een designlabel rijker: WERKWAARDIG, dat Dutch Design toegankelijk en leuker wil maken. Het eerste product, het Bijzetvarken, betreedt de markt met succes. Een functioneel, maar vrolijk object dat onze harten heeft veroverd.

Een varken met een bol lichaam, een stompe neus en zonder ogen. Dit bijzondere object verschijnt in mat groen, roze, wit en grijs. Plús drie speciale edities waaronder één met kurk-look. Het varken is onbreekbaar, krast niet, is eenvoudig schoon te houden en ook nog eens gemaakt van duurzaam materiaal.

instagramView full post on Instagram

Over WERKWAARDIG

Het designduo, Timo Keultjes en Diederik Dam, wist met een gedeelde interesse in vormgeving en een gedeeld gevoel voor humor en perfectionisme een eigen ontwerpstudio te vormen. Met de insteek 'Let's make Dutch Design fun again' werd al snel het Bijzetvarken geboren. Het duo wil Dutch Design toegankelijk maken voor een breed publiek, waardoor hun producten altijd functioneel én betaalbaar zullen zijn.

Hou ze in de gaten, want er komt nog veel meer designmoois aan van dit creatieve duo. Voor meer informatie of om het bijzetvarken (v.a. € 159) meteen te bestellen ga je naar werkwaardig.com.