Een jaar geleden ging de Chanel-designer voor het eerst aan de slag voor de Amerikaanse colagigant, waar het aluminium Lagerfeld-flesje, versierd met Karls silhouet en handtekening, uit ontstond.

Dit keer kunnen we chic nippen uit deze met zuurstokroze en zilver ‘beschilderde’ Coca-Cola light-flesjes. Kaiser Karl weet waar hij ons vrolijk mee kan maken op deze eerste officiële lentedag.


Zien! De a/w 2011-collectie van Chanel >


LOVE IT LIGHT
Voor dit moois liet Karl zich inspireren door de drie nieuwe gezichten – Coco Rochas, Heidi Mount en Jeneil Williams – van de Love it Light-campagne van Coca-Cola light. Het eerste flesje kreeg een lieflijk polkadotpatroon, het tweede een wirwar aan roze strepen een het derde een opvallend knoopjespatroon. Voor iedere light-lover wat wils dus.

Eerder werd er al gefluisterd over de nieuwe samenwerking van Karl & Coca-Cola light >


Maar er is meer. Karl kiekte ook de foto’s voor de nieuwe Love it Light-campagne. Vanaf april kunnen we die in Nederland bewonderen.

Lagerfeld zelf is in ieder geval reuze tevreden met de nieuwste collectie en campagne van Coca-Cola light: ‘Ik vind het geweldig. Het idee is gewoon te gek. En zoals iedereen weet, drink ik de hele dag door niets anders dan Coca-Cola light. Het was puur genieten om deze campagne te doen, met geweldige mensen en voor een topproduct,’ laat hij in een officieel persbericht weten.


Vanaf 14 mei zijn de Coco Cola light-flesjes van Karls hand verkrijgbaar bij de Bijenkorf.