> Na de Blake Lively-schoen is Iris Apfel aan de beurt. Jimmy Choo draagt zijn nieuwste creatie – van zo’n € 680 – aan het 90-jarige mode-icoon op. De Chinees-Maleisische ontwerper laat weten dat de torenhoge pump van handgeweven leer een eerbetoon is aan de niet te imiteren stijl van Apfel.

> Ondertussen werkt Katy Perry hard aan een tell-all boek over haar relatie met Russel Brand. Chic? Neuh. Maar hé, wie wil er nou niet weten wat Russell Brand allemaal heeft uitgespookt. En waarom ze überhaupt op ‘m viel (geitenwollen sokken over joggingbroek, seriously?). Er staan al drie uitgevers te popelen om de pennenvrucht van Katy uit te brengen, waarvoor ze naar het schijnt zo’n 2.4 miljoen euro krijgt.  

Zijn Katy Perry en Baptiste Giabiconi een kersvers koppel? >

> Ooit gehoord van het merk Old Navy? Nu wel. Met dank aan Mr. T. Jawel, de krachtpatser die het dragen van bling naar het volgende niveau bracht. Nu The A-Team echt wel heel erg geweest is, moet-ie toch voor brood op de plank blijven zorgen. Dus gaat-ie aan de slag met een commercial voor Old Navy’s ‘Best-Tees’. Samen met actrice Anna Faris – en zonder gouden bling, beetje jammer – schittert Mr. T in een filmpje van maar liefst twee minuten. Hilarisch kijkvoer, zeggen wij.

youtubeView full post on Youtube