Je kent 'm vast: de iconische Pepsi-reclame met een jonge Cindy Crawford, die uit haar auto stapt, richting een Pepsi-automaat loopt, een blikje leegdrinkt en met haar rondingen en witte tanktop de blik van twee kleine, toekijkende jongetjes verderop weet vast te houden.

https://49.media.tumblr.com/d83a01f549ad619ef258709370c85ffd/tumblr_n7yxrmaDoI1soq1aqo1_500.gifhttp://49.media.tumblr.com/fede3381b73d5928573b1a24b26146d9/tumblr_mkggvhJou21rtgem1o1_500.gif

 
De reclamespot werd uitgezonden tijdens de Super Bowl in 1992 - en reclames tijdens de Super Bowl zijn niet gewoon zomaar reclames. Het is in Amerika de duurste reclamezendtijd die er bestaat, dus er wordt goed over nagedacht.

Afijn, afgelopen weekend vond natuurlijk opnieuw de Super Bowl plaats, en The Late Late Show's showhost James Corden - wie anders - besloot de reclame opnieuw op te nemen. Met hemzelf. In tanktop.

Briljant:

youtubeView full post on Youtube

 
Het origineel, ter vergelijking:

 
Is natuurlijk nu de vraag: who drank it best en who wore it best?

 
Meer briljante Super Bowl-commercials (Ryan Reynolds en Kevin Hart!) zie je hier >