Luna's reactie op haar vader in Sesamstraat is veel te lief

Zonder dat ze het wist, kwam plots haar vader in beeld.

Meest gelezen

Omdat je soms gewoon alleen maar nieuws wilt lezen dat je blij maakt, verzamelen we dagelijks 5 things to make you happy. Komt-ie.

5 things to make you happy

Wat is leuker dan John Legend en Chrissy Teigen? John Legend en Chrissy Teigen met hun dochter Luna. Gelukkig deelt Teigen vaak genoeg snapshots op Instagram; zo ook afgelopen weekend, toen pap opeens op de televisie verscheen in een aflevering van Sesamstraat. Luna's reactie gaat je blij maken:

Advertisement - Continue Reading Below

Meest gelezen

Smelten.


Het is voorbij, de 25e verjaardag van Lowlands zit erop. Het unanieme oordeel van recensenten? Lowlands heeft zichzelf de afgelopen jaren afgestoft, opgevijzeld, opnieuw in de steigers gezet (mét een hiphop-programmering) en bewezen nog minstens 25 jaar toonaangevend te kunnen zijn. Geloven we zo als we naar dit slotconcert van Mumford & Sons kijken:

Mumford and Sons at Lowlands. Absolutely incredible performance! #mumfordandsons #lowlands

A post shared by Adriaan (@gewoon_adriaan) on

Advertisement - Continue Reading Below

Vanavond in Utrecht? Maak tussen 20.00 uur en 21.00 uur dan even een avondwandeling richting de Dom, want die speelt vanavond twaalf nummers van Radiohead. Hoé goed.

Boat trips while the sun went down to sau goodbye to Utrecht

A post shared by Kathleen. (@_katholloway) on

Hier vind je de setlist.


Harry Styles krijgt een eigen programma van BBC! Of nouja, een speciale Harry Styles-aflevering, Harry Styles At The BBC genoemd. Tijdens de Styles-special zal hij openhartig praten over zijn carrière, waaronder zijn tijd bij One Direction en hoe het nu als solo-artiest is. De opnames zijn aan het einde van de maand, en de special zal precies worden uitgezonden wanneer je er behoefte aan hebt: in het najaar, als het regent kortom, en een uur gezellige Harry Styles-tv meer dan welkom is.

Advertisement - Continue Reading Below

||| 29.9.16 |||

A post shared by @harrystyles on

Meest gelezen

Disney wordt eigentijds. Althans, qua prinsessenideaal. Want dat de grootste droom van meisjes altijd het worden van een prinses is, gaat er ook bij Disney niet meer in, en dat heeft gezorgd voor de campagne #DreamBigPrincess. Die campagne kreeg in 2016 al voeten in de aarde, toen het fotografen inhuurde onder die hashtag empowering foto's te maken, maar nu heeft Disney er een nieuw element aan toegevoegd: jij kunt de fotograaf zijn, want ze vragen nu aan iedereen onder die hashtag foto's te plaatsen.

Niet zomaar: vanaf deze week tot 11 oktober, doneert Disney voor elke like en share die de hashtag krijgt tot 1 miljoen dollar aan de Girl UP-stichting. Mes snijdt natuurlijk duidelijk aan twee kanten, maar toch: een miljoen dollar voor Girl Up is véél.

Fotograferen maar.

New to the GIrl Museum blog, we're talking #DreamBigPrincess. "Disney’s social media photo campaign, #DreamBigPrincess, was initially launched in 2016 as a global campaign to encourage kids everywhere to dream big. Working with 19 female photographers from around the world, they’ve created a series of empowering images of real-life girls and women. Disney is now using that campaign to donate up to $1 million (US) to Girl Up, an organization close to the hearts of everyone at Girl Museum. For every share of one of the amazing photographs from the campaign that’s tagged with #DreamBigPrincess, Disney Worldwide Services will donate $1 to Girl Up. You can also tag and share your own awesome and inspiring photo. Girl Up is a campaign dedicated to supporting United Nations programs which seek to provide adolescent girls worldwide with greater educational, economic and social opportunities. Partnering up with like-minded organisations such as UNICEF (United Nations Children’s Fund), UN Women, WHO (World Health Organisation) and many more, Girl Up is concerned with enacting social change in those countries where it is hardest to be a girl. This is achieved through providing basic health and educational skills for girls so they may lead a life full of opportunity and free of violence and inequality. Helping to fund and support those agencies allows the some 600 million adolescent girls across the globe to take control of their own lives. Girl Up sees the wider picture in that when you invest in a girl, you invest in the future of her family, her community and our world. Be sure to share an image before October 11, 2017 using #DreamBigPrincess (or one of the other hashtags below) on Twitter, Instagram, or Facebook (and if you haven’t, yet, follow us!). Also be sure to check our our exhibition, Celebrating Girl Up!" #DreamBigPrincess #soyprincesasiendoyo #souprincesasoureal #DreamBigPrincess #GlaubeAnDichPrinzessin #girl #girlpower #grlpwr #disney #princess

A post shared by Girl Museum (@girlmuseum) on