Smullen! We wanen ons in de lift van de Amerikaanse Vogue met de hilarische tweets op Condé Nast Elevator. Het briljante Twitter-account is nog maar net live, maar heeft as we speak al 22.147 volgers. Het concept? Alle roddels en smeuïge details die in de lift van uitgeverij Condé Nast worden gespuid komen hop, op Twitter. En ja, de teksten kunnen zo in ‘t script van The Devil Wears Prada.


Ook ELLE.nl heeft een fabuleuze Twitter >


VALS & VENIJNIG
Wie er precies achter het kersverse Twitter-account zit blijft geheim, maar wij geven hem of haar alvast een groot applaus. Venijnige opmerkingen, niet al te bijstere uitlatingen, platte roddels; het is niet te versmaden.


Een greep uit de fabelachtige tweets:

> Girl 1: ‘Is this skirt totally see through?’ Girl 2: ‘No! No! Looks great.’ Guy, after they exit: ‘That skirt was totally see through.’
> Girl 1: ‘I love that necklace, I saw it at Banana last week and almost bought it too.’ Girl 2: [flips hair] ‘This is Gucci.’
> Woman 1 to Woman 2, holding an omelet: ‘What’s the occasion?’ Woman 2: ‘…huh?’ Woman 1: ‘I would need an occasion to eat that.’
> Girl 1: ‘Ewwww it smells like McDonald's in here'

Sinds Condé Nast Elevator op 6 augustus live ging, bereikte het nieuws gelijk ’t Vogue-kantoor. En tja, die bleken not pleased. Hoe lang de Twitter-account het nog volhoudt blijft dus nog de vraag. Voor nu, volgen die hap via twitter.com/CondeElevator.