1. 'FIRST!!!'
Deze mensen zien het plaatsen van een eerste comment als een aanzienlijke prestatie, en dat is dus ook waarom ze zichzelf gehaast van commentbox naar commentbox slepen om overal eerste comments achter te laten. Daar hebben ze soms zo'n haast bij, dat het een 'FIYRST!!2!@' wordt, maar dat maakt niet uit, want ze waren de eerste, en trouwens - ze zijn alweer naar de volgende commentbox.

http://lschlothauer.weebly.com/uploads/2/8/1/3/28131607/3096800_orig.gif

2. Als ze 'your' in plaats van 'you're' typen
Extra irritant (en ook wel grappig) als ze heel hard bezig zijn een punt te maken en daarvoor allerlei dure woorden uit de kast aan het halen zijn, maar even vergeten dat 'you are' toch echt 'you're' is.

https://38.media.tumblr.com/8f153e65445625653cf55781a2c5d25e/tumblr_inline_nogxo22BVA1tpfa2z_500.gif

3. 'If you don't finish reading thing, you will die tomorrow'
Dit is het allergrootste raadsel van de commentbox - je zult nooit begrijpen waarom ogenschijnlijk echte, normale mensen hele lange verhalen plaatsen over meisjes die gedumpt worden op een regenachtige dag of personen die op mysterieuze wijze verdwenen en als gestoorde geesten terug zijn gekomen en IEDEREEN dit dat verhaal niet afleest zullen haunten. Wat halen ze uit het delen van deze berichten? Geloven ze echt dat straks hun huis vol geesten zit als ze het niet doen? Of dat ze sterven?

Raadsels.

http://38.media.tumblr.com/afc9c99156bc19a275c66bc2c812633e/tumblr_inline_ncl9v2aK251skctl6.gif

4. 'Kijk naar mijn  video!!!'
Je snapt het. Mensen willen hun waar verkopen en dat doen ze graag in de commentsectie van een veelbekeken post of video. Maar NEE, als we naar een video van Beyoncé zitten te kijken zijn we niet geïnteresseerd in hoe jij een half uur je webcam vol lult over elke teenbeweging van Bey.

5. 'This is too auto-tuned.'
Er is altijd iemand die het publiek er graag op wijst dat er heel veel aan een nummer is gecomputert om tot dit geluid te komen. Zelfs als het een live optreden is. Akoestisch. Op een zolderkamer. Opgenomen met een iPhone.

http://reactiongif.org/wp-content/uploads/GIF/2014/08/GIF-bored-duh-Simon-Cowell-speechless-GIF.gif

6. 'FAKE!!'
Deze mensen zijn als de dood dat neppe dingen voor echt worden aangezien en daarom schreeuwen ze bij voorkeur bij voorbaat al dat iets FAKE!!!!!!1!!!@21!!!!! is, want je kan het maar beter zo vroeg en zo vaak mogelijk zeggen. 

7. 'I'm just here for...'
Dit type is hier voor iemand van wie hij of zij houdt, of respect voor heeft, of kent en toevallig in het filmpje voorkomt, maar niet - we herhalen: NIET! - voor het filmpje zelf. Maak daar dus wel onderscheid onder: ze zijn hier voor iets of iemand, niet omdat ze het per se leuk vinden.

8. De scheidsrechter van de likes
Er is altijd iemand die goed in de gaten houdt hoeveel likes, maar vooral ook hoeveel dislikes een filmpje heeft gekregen. Staat dat aantal dislikes in schril contrast met het aantal likes - bijvoorbeeld 238.948 tegen 12 -, dan vindt de scheidsrechter die 12 likes onterecht en voelt dan de behoefte daar iets van te zeggen. '12 people have no taste', of '12 people hate life' of '12 people don't know what music is'. Ké.

http://media.tumblr.com/tumblr_lm0fnqW3ko1qdlkgg.gif

9. De persoon die niet wil dat er te vaak hetzelfde wordt gezegd
Soms ontdekken heel veel mensen iets via een film die ze hebben gezien. Dat delen ze dan, want dat is leuk: 'I heard this song in Orange is the New Black!' Steeds meer mensen zeggen dat, totdat de persoon die niet wil dat er te vaak hetzelfde wordt gezegd er genoeg van heeft. 'Stop saying you saw this at OITNB. Just enjoy the music,' kan bijvoorbeeld een zin waarmee hij/zij zijn probleem aankaart. Niemand luistert, ooit.

10 geheime snapchatfuncties die je nog niet kende >