... Fuller House! Die zag je niet aankomen hè? Geen Making a Murderer, géén Orange is the New Black en ook geen House of Cards. Zagen we toch niet aankomen.

De Symphony Advanced Media-groep houdt via polls in Amerika in de gaten wat er zoals gekeken wordt, en kwamen zo uit op de volgende titels. Netflix heeft deze cijfers niet bevestigd, dus dat is wel een kleine kanttekening. Toch geeft het een opmerkelijk inzicht in het kijkgedrag van Netflix-abonnees in Amerika. Op Variety werd de lijst bekend gemaakt en hoewel favorieten als House of Cards goed scoren (9,05 miljoen), ligt Fuller House ver voorop met 21,5 miljoen kijkers. 

Dat belooft ook heel wat voor Netflix' aanstaande golden oldie show waar een vervolg op komt, Gilmore Girls. De opnames zijn momenteel aan de gang en wij gokken zo dat dit de nieuwe hit van de streamingdienst gaat worden; remakes zijn immers hot.

Symphony Advanced Media hield daarnaast in de gaten hoe snel de titels werden bekeken. Wat bleek? Series als Making a Murderer en The Ranch werden wellicht aan mensen aangeraden door vrienden en familie, omdat die gestaag bleven groeien naarmate ze langer op Netflix stonden. Een titel als Orange is the New Black, die veel gepromoot wordt, werd juist in de eerste week veel bekeken.

Benieuwd naar de top 10? Komt-ie:

1. Fuller House: 21,5 miljoen

2. Making a Murderer: 19,35 miljoen

3. Daredevil: 11,65 miljoen

4. The Ranch: 9,54 miljoen

5. Jessica Jones: 9,3 miljoen

6. House of Cards: 9,05 miljoen

7. F is for Family: 7,01 miljoen

8. Master of None: 5,85 miljoen

9. Love: 4,09 miljoen

10. Flaked: 2,07 miljoen