Taylor Swifts nieuwe video 'End Game' is uit

Weten we ein-de-lijk of rivaal Katy Perry erin zit.

Meest gelezen

Omdat je soms gewoon alleen maar nieuws wilt lezen dat je blij maakt, verzamelen we dagelijks things to make you happy. Komt-ie.

1. Taylor Swifts video voor End Game is uit

En daar waren we nieuwsgierig naar, zeker omdat er geruchten waren dat aartsrivaal Katy Perry (hierom hebben ze ruzie) erin zou verschijnen (zouden ze dan eindelijk de strijdbijl hebben begraven?!).

Helaas: géén Katy Perry. Wel Ed Sheeran en Future. Toch balen.

Advertisement - Continue Reading Below

End Game is de derde single van haar nieuwste album Reputation waarvan Swift een video uitbrengt.

2. Nog meer nieuwe muziek: BØRNS' nieuwe album Blue Madonna is uit

Hoera, een nieuw album van BØRNS! Ken je hem nog niet? Zet dan even zijn nummer 10.000 Emerald Poolsop van zijn vorige album Dopamine; grote kans dat je dan denkt, 'ah, dat nummer!', en meteen zijn hele album grijs draait.

Voor degenen die dat al hebben gedaan: er staat dus nu een nieuw album voor je klaar om grijs te draaien: Blue Madonna. We konden eerder deze maand al luisteren naar de gelijknamige single Blue Madonna, waarop hij samen met Lana del Rey zingt. Luister hieronder vooral door:

3. Starbucks heeft een nieuwe zuivelvrije koffie!

Worden we, met onze vegan Barbera in het bijzonder, heel blij van: Starbucks heeft een nieuwe zuivelvrije optie in z'n assortiment opgenomen. Naast koffie met sojamelk, amandelmelk en kokosmelk, kun je nu ook koffie met havermelk bestellen. Havermelk heeft een milde, licht zoete smaak die erg goed gaat met Arabica-bonen en bevat meer vezels dan andere zuivelvervangers. Goede om te proberen, dus.

4. Gigi Hadid en Kate Moss poseerden samen voor de nieuwe campagne van Stuart Weitzman

Het is de eerste keer dat de twee supercelebrities samen voor een campagne poseren:

Advertisement - Continue Reading Below

Wat de campagne nog leuker maakt? Gisele Bündchen als filling to the Hadid/Moss-sandwich:

Moet een leuke shoot zijn geweest.

5. Tot slot: dit verhaal van een nieuwe dating-app die het helemaal anders wil doen – wil je even lezen

Sweet Pea, heet de app, en de oprichter maakte de app in eerste instantie... fotovrij. Juist: je had géén profielfoto's in de app, alleen geschreven informatie. Op die manier wilde maker Michael Bruch weer de focus leggen op wat je elkaar te vertellen hebt, in plaats van hoe je eruitziet. De app, toen nog Willow genaamd, bleek ondanks de vele aanmeldingen toch iets te extreem; nu is daar Sweet Pea, dat wel foto's heeft, maar nog steeds de nadruk legt op gesprekken en tekst.

Hoe? Nou, bijvoorbeeld door iedere gebruiker een typische 'ijsbrekervraag' in te laten voeren, die er bij een nieuwe match wordt bijgehaald. Michael Bruch vertelt in dit korte, interessante interview veel meer over de app, en die is de moeite van het lezen zeker waard. Hij vergelijkt de keuze van social media waar we uit kunnen kiezen met die van de club waar je als zestienjarige naartoe ging: lang niet altijd vond je dat de leukste plek, maar 'iedereen ging daarheen', dus jij ook. Bruch wil helemaal geen oppervlakkige social media zoals Instagram of Facebook, maar juist zoiets als Sweet Pea; alleen was dat er nog niet. Nu wel.

Afijn: lezen dat interview, zeker als je genoeg hebt van Tinder. Echt.

Fijne vrijdag.