Stel je voor: je bent een tiener die muziek maakt, je nummer Lush Life wordt dé hit van de zomer, Time Magazine roept je uit tot één van de 30 meest invloedrijke tieners van 2016, je staat opeens op de bühne van de MTV EMA's en dan wil H&M je ook nog eens helpen met het lanceren van je debuutalbum. Dat is in een notendop het verhaal van de Zweedse singer-songwriter Zara Larsson.

H&M ondersteunt vaker muzikale talenten, door samen te werken aan muzieklanceringen, campagnes te ontwikkelen én modecollecties . Dit voorjaar is het de beurt aan de 19-jarige mede-Zweedse Larsson. Vandaag lanceert de blondine haar debuutplaat So Good – die H&M in aanloop naar vandaag op digitale schermen in de H&M-winkels promootte. En over twee maanden lanceren ze samen een exclusieve collectie.

Zara Larsson X H&Mpinterest
Zara Larsson X H&M

'Ik ben zo blij om samen te werken met H&M. Ik heb altijd van het merk gehouden; H&M is een geweldig merk dat toegankelijk is voor alle type meisjes, en dat is enorm belangrijk voor mij. Daarbij is het team fantastisch om mee te werken! Ik kan niet wachten om te laten zien waar we aan hebben gewerkt de afgelopen tijd,' aldus Larsson.

Zara's personal style

De collectie is ontwikkeld door Zara Larsson in samenwerking met H&M's ontwerpteam, en weerspiegelt haar persoonlijke stijl. Verwacht een mix van edgy streetwear en glamoureuse stagewear. Even geduld, de collectie is vanaf 18 mei verkrijgbaar via hm.com. Haar langverwachte debuutalbum So Good is vanaf vandaag verkrijgbaar.

instagramView full post on Instagram

3 redenen waarom je spontaan voor singer-songwriter Cameron Avery valt >