Toen online een sneak-peak van de Martinireclame verscheen kwamen de tongen goed los. Was het een film? Was het de trailer voor een nieuwe geur? En wie was toch die mysterieuze vrouw?

Wat doen cocktailbars in de winkels van Dolce & Gabbana? >

Nu weten we het dus. Die vrouw is de bijna 46-jarige Monica Bellucci en het filmpje is voor het nieuwste drankje van Martini. Het concept: alles draait om La Dolce Vita- letterlijk. De reclame is gebaseerd op de filmklassieker La Dolce Vita van Federico Fellini.

Bekijk hier de a/w 2010 collectie van Dolce & Gabbana >

Samen met regisseur Jonas Akerland – die van Lady Gaga’s clips Paparazzi en Telephone – maakten Dolce & Gabbana de commercial in de Italiaanse hoofdstad Rome. Binnenkort verschijnt het filmpje op het net.


Dat de samenwerking tussen het Italiaanse ontwerpersduo en Martini bevalt mag duidelijk zijn. Zo mixten Dolce & Gabbana onlangs een eigen drankje voor het merk en hebben ze een eigen restaurant met de zeer herkenbare naam GOLD.

Alvast een sneak-peak achter de schermen met Monica Bellucci:

Nog een voorproefje in foto's van de Martinireclame met Monica Belucci >