Karl opnieuw voor Coca-Cola Light

Schnabbels. Kaiser Karl houdt ervan. Voor de tweede keer op rij ontwerpt hij voor Coca-Cola Light.

In het voorjaar van 2010 verbond de Chanel-designer voor het eerst zijn naam aan de Amerikaanse colagigant. Die samenwerking resulteerde in het befaamde aluminium Lagerfeldflesje, versierd met Karls silhouet plus handtekening.

 

COLLECTOR’S ITEM

Verzamelaars kunnen alvast een mooi plekje gaan afstoffen naast dit eerste collector’s item, want een tweede is op komst. Hoe en wat is nog een beetje de vraag.

Advertisement - Continue Reading Below

 

Nog meer leuke samenwerkingen; H&M Swedish Hasbeens >

 

Zeker is alleen dat het wederom gaat om drie aluminium flessen van het caloriearme frisdrankje. En dat de flesjes dit keer niet exclusief verkrijgbaar zijn bij Colette, maar in gelimiteerde oplage in elf verschillende Europese landen. Lancering: ergens in april.

 

GRAFISCH

Wat Coca-Cola over de looks verklapt is dat Karl op de grafische toer is gegaan. Fingers crossed dat de colaflesjes ook dit jaar in een stijlvolle bijpassende doos met flessenopener komen.

 

Details – advertentiebeeld ongetwijfeld door der Kaiser zelf geschoten – volgt hopelijk snel.

 

Karl begeeft zich tegenwoordig ook in de autobranche >