Van een beetje bijschnabbelen zijn celebs over het algemeen niet vies. Na Karl Lagerfeld zet nu ook Dita Von Teese haar beste (blote) beentje voor in een commercial voor een automerk.

Dat Dita niet zit met een beetje naakt komt Renault goed uit. In de nieuwe commercial van het Franse automerk hult de danseres zich in sexy lingerie, waar ze zich vervolgens langzaam van ontdoet.

Lady Gaga gaat ook uit de kleren >

WAT IS VA VA VOOM?
De reclame wordt de zogenaamde Va Va Voom-ad genoemd en begint met beelden van Audrey Hepburn in de film Breakfast at Tiffany’s. Renault stelt je dan de vraag: ‘Wat is Va Va Voom?’

Vervolgens zien we allerlei voorbeelden van de Va Va Voom – oftewel, de ‘wow!’-factor. Is het bijvoorbeeld Rihanna in haar nieuwe spicy video S&M?

Of gaan we voor Marlon Brando en David Bowie? Allen komen ze in het reclamefilmpje voorbij, maar Dita Von Teese krijgt duidelijk de voorkeur van het automerk.

We zien de 38-jarige Dita in een rode box met kijkgaatjes, waar ze verleidelijk voor toeschouwers in lingerie poseert. En laat voetballer Thierry Henry nou net één van die toeschouwers zijn. Wanneer Dita haar korset en beha uitdoet, lijkt de goede man het bijna niet meer te houden. We hebben het hier dus over een auto-reclame.

Als Dita uiteindelijk is uitgestript, zien we dan toch nog de auto waar het om gaat. Let wel op: één keer knipperen en je mist ‘m.

youtubeView full post on Youtube