Het begon allemaal in 1994, toen een nog piepjonge Kate Moss en Mark Wahlberg nakend in de campagne van Calvin Kleins CK One verschenen. Het bleek een waar succesnummer.

Zeventien jaar later komt het label met CK One Lifestyle; een nieuwe lijn waar naast ondergoed ook spijkerbroeken, T-shirts en parfum zijn opgenomen. En dat moet natuurlijk groots gelanceerd worden.

De eerste beelden van CK One’s campagne al gezien? >


CK ONE & MTV PUSH
En daar was MTV Push. Een nieuw initiatief van muziekzender MTV, waarbij ze aanstormend talent een zetje in de rug geven. Zo gebruikten Ke$ha, Pixie Lott, Jason Derulo en zelfs Justin Bieber het programma al als springplank.

Hier zag CK One wel iets in en het label werd gebombardeerd tot officiële sponsor van MTV Push. De samenwerking tussen het Amerikaanse modemerk en de muziekzender is bovendien de aftrap van CK One's campagne met modellen als Lara Stone, Abbey Lee Kershaw en Alice Dellal.


Gezamenlijk gaan de twee nu o.a. muziekevenementen organiseren in Londen, Berlijn, Peking en Mexico City, waarbij allerlei artiesten uit MTV Push hun beste beentje voorzetten. Jammer: Nederland wordt nog even overgeslagen.

Gelukkig kunnen we de optredens in de andere steden wel volgen via www.ckone.com.