Zo stond vandaag op het program: de lancering van JPG’s flesjes (een day en night-variant) voor het bubbelende goedje en zowaar ook de bijbehorende campagne. En beide zijn typsich JPG. De daytime fles ‘draagt’ zijn signature Bretonse strepen en de night-variant een pikant setje dat verdacht veel lijkt op JPG’s iconische puntbeha voor Madonna, incluis visnetpanty. Like!

O.a. Karl Lagerfeld ging Jean Paul Gaultier al voor met het ontwerpen van een Coca Cola light-fles >

COLLECTOR'S BOX
De blije advertentie die het drankje aan de vrouw moet brengen werd gemaakt door fotograaf slash regisseur én goede vriend van Gaultier, Stéphane Sednaoui. Vanaf deze maand zijn de flesjes in negen Europese landen verkrijgbaar. In Nederland in alle filialen van de Bijenkorf – o.a. in een luxueuze Collector’s Box (met een door Jean Paul Gaultier ontworpen Coca-Cola light-glas erbij).

 
Zijn we er dan nu? Nee, nee; in juli volgt nog een aanvulling op de Night & Day-collectie, te weten een derde, gelimiteerde fles, met tattoo-achtig design, die overigens wel al in onderstaande commercial te zien is. Geinig: speciaal voor de onthulling van de limited edition collectie ontwierp Coca-Cola light in samenwerking met het JPG-team een exclusief Jean Paul Gaultier Café, dat tot eind augustus in de Bijenkorf van Amsterdam te bezoeken is.

De a/w 2012-collectie van Jean Paul Gaultier al gezien? >

Bekijk hier de commercial:

youtubeView full post on Youtube