Niet alleen H&M is flink in katzwijm gevallen voor de zangeres. Ook het luxe automerk Jaguar vindt Lana perfect als nieuw gezicht, dus schoven ze haar een contract met zes nullen onder de neus.

RITJE MAKEN?
Lana’s eerste taak? Het lanceren van de nieuwe F-Type sportauto van Jaguar in Parijs. Niet enorm vervelend, lijkt ons zo. Bovendien is Lana in haar vrije tijd al niet weg te slaan uit autocoureur-jacks. ‘Jaguars allure is voor een groot gedeelte te danken aan een unieke mix van authenticiteit en moderniteit, twee waarden die volgens ons gedeeld worden met Lana in haar professionele prestaties.’ Aldus Jaguars global brand director Adrian Hallmark in de officiële persverklaring.

 
Lanvin schuwt juist celebs voor de nieuwe a/w 2012-campagne >

PS - Inmiddels zijn de campagneplaatjes van Lana voor H&M verschenen, maar we kunnen ons ook gaan opmaken voor een speciale, modische muziekvideo. Op 19 september lanceert H&M een muzikaal filmpje waarin Lana Del Rey het nummer Blue Velvet van Bobby Vinton covert. Johan Renck regisseerde de korte rolprent. Hou het in de smiezen.