Fervent Keeping Up With The Kardashians-kijkers weten dat de zussen over een goede dosis zelfspot beschikken en Kim Kardashian was dus wel in voor een geintje. T-Mobile tikte de realityster op de schouder voor een vreemde en stiekem toch wel grappige campagne over internetdata.

Want vergeet water, één van de belangrijkste dingen die we verspillen is... de data op je mobiele telefoon. En daarom brengt Kim het nieuwe 'data stash'-programma van de provider aan de man met een uitgebreide reclame, die tijdens de Super Bowl aanstaande zondag - het grootste tv-event in Amerika van het jaar - wordt uitgezonden. In de commercial neemt Kim zichzelf en haar instagramfoto's eens goed op de hak. En ja, het is heus best grappig. 

De 34-jarige Kim zegt zelf over haar nieuwste commercial:

'I think it's such an iconic time, everyone watches the Super Bowl, We wanted to come up with something that was fun, witty, sexy and I think this commercial really kind of has everything. Whether it's business calls, selfies, whatever, I'm always on my phone. And the concept was just so fun and I just got it right away, it clicked.'

Bekijk de toch wel geinige reclame hieronder:

youtubeView full post on Youtube

DIT is dus de échte reden waarom Kim en Kanye nooit lachen op foto's >

Cara Delevingne 'tongt' Kim Kardashian op de nieuwe cover van LOVE magazine... >