Driewerf hoera voor ELLE: het complete merk - dus de hele verzameling magazines, award-shows, tv-programma's, websites - werd gisteravond beloond met het felbegeerde Mercur-beeldje en mag zich het beste Crossmediale Concept van 2008 noemen. Daarmee liet ze de andere genomineerden, waaronder Veronica Magazine, Vriendin en de Televizier-Ring achter zich.

'ELLE voert op knappe wijze het crossmediale denken door in al haar uitingen. Print, digitaal, events, televisie en producten vormen met elkaar een uniek crossmediaal ‘ELLE–platform’ voor zowel consumenten als adverteerders.

Het internationale merk ‘ELLE’ is ook dit jaar verder vertaald naar de Nederlandse markt. De internetportal ‘Elle.nl’ onderging dit jaar een grondige restyling, ‘ELLE TV’ werd geïntroduceerd, de moderuilbeurs ‘Fashion Finds’ werd gelanceerd en zowel ‘ELLE’ als ‘ELLEeten’ werden zichtbaar op TV. Een knappe prestatie, vind de jury.'

Ook collega-magazine Quote van Hachette Filipacchi Media verliet met een prijs op zak de zaal - de Quote 500 won de prijs 'Marketingactie van het jaar'.

Congrats!