Starbucks heeft vandaag een app gelanceerd die je Starbucks-leven gaat veranderen. Maar écht.

In de app kun je namelijk je koffie vantevóren bestellen op je telefoon. Je kiest een tijdstip waarop je hem wilt ophalen en voilà, hij is klaar tegen de tijd dat jij de Starbucks-winkel binnenstapt. De Order & Pay-feature is vandaag in Amerika van start gegaan, maar wat overzees gebeurt, komt vroeg of laat ook naar Nederland. Negen redenen waarom we daar niet op kunnen wachten.

1. Geen rijen meer
Want als jij in de trein zit/wakker word, heb je je koffie al besteld, zodat-ie precies op tijd klaar staat.

2. Geen verkeerd gespelde namen meer
Toegegeven, geen grappige foto's met debiele namen meer, maar toch: zij met ingewikkelde namen hoeven hun naam niet meer van voor naar achter te spellen en dat is fijn.

3. Je hoeft je niet meer te ergeren aan mensen die niet kunnen beslissen
Met een beetje geluk hebben ze dat al op de app gedaan. 

4. Je hoeft niet meer gehaast een beslissing te maken omdat er mensen op je wachten
Als het goed is heb je dat al op de app gedaan.

5. Je kunt heel picky zijn in je bestelling en niemand zal je veroordelen

6. De app onthoud je vorige bestellingen
Dus als je 's ochtends wakker word en je slaperig bedenkt dat je (zoals altijd) écht een frappuccino nodig hebt, is dat met een paar tikken op je telefoon gedaan.

7. Je kunt een fooi geven op de app
Je barista verdient het.

8. Als je spraak- of gehoorproblemen hebt, is deze app een geschenk uit de hemel
Doe geen moeite meer om duidelijk te maken dat je geen schuim op je latte wil: je barista weet het al.

9. Als je geen normaal gesprek kunt voeren voordat je koffie op hebt, hoef je dat straks ook niet meer
Want je hebt je bestelling al via de app geplaatst.

En dat, lieve mensen, is héél goed nieuws.

http://i.imgur.com/d0bpwpo.gif