Als je net als Bella Hadid een ongelofelijk succesvol jaar hebt gehad, moet je soms even een stap terug doen en gewoon schaamteloos gaan genieten van je behaalde #goals.

Naast het feit dat de 20-jarige gecast werd voor de aanstaande Victoria's Secret Show en ze het nieuwe gezicht van Nike is, behaalde Bella nog een ander doel: de ster zijn van Calvin Kleins nieuwe campagnes, iets waar ze overduidelijk apetrots op is. Zo trots, dat ze maar niet kan stoppen met het instagrammen van haar eigen CK-billboards.

Gisteren postte ze een foto op Instagram van haar enorme billboard in Barcelona:

instagramView full post on Instagram

En vorige maand poseerde ze samen met haar Calvin Klein-ads in New York City:

Ze spotte zichzelf ook in 'ons' Amsterdam:

En even daarvoor in Milaan:

De foto's van Bella Hadid op Instagram worden nu al de nieuwe 'selfie meta-trend' genoemd en het model lijkt er nog lang niet mee te willen stoppen. Zo zette ze 'm ook stug door met haar nieuwe campagne voor Nike:

Poseren met je eigen billboard; het is blijkbaar het nieuwe ding. Moet je wel even beroemd en een supermodel zijn, maar hé, klein detail.

Kendall Jenner vertelt aan Ellen DeGeneres waarom ze is gestopt met Instagram >