Bella Hadid probeert een nieuwe selfietrend te starten

Tja, zo kan het dus ook.

Meest gelezen

Als je net als Bella Hadid een ongelofelijk succesvol jaar hebt gehad, moet je soms even een stap terug doen en gewoon schaamteloos gaan genieten van je behaalde #goals.

Naast het feit dat de 20-jarige gecast werd voor de aanstaande Victoria's Secret Show en ze het nieuwe gezicht van Nike is, behaalde Bella nog een ander doel: de ster zijn van Calvin Kleins nieuwe campagnes, iets waar ze overduidelijk apetrots op is. Zo trots, dat ze maar niet kan stoppen met het instagrammen van haar eigen CK-billboards.

Advertisement - Continue Reading Below

Gisteren postte ze een foto op Instagram van haar enorme billboard in Barcelona:

Calvin Klein Barcelona

A post shared by 🦋 (@bellahadid) on

Meest gelezen

En vorige maand poseerde ze samen met haar Calvin Klein-ads in New York City:

Lickin the booty 😈

A post shared by 🦋 (@bellahadid) on

Crazy.... And next to the legend Henry Rollins... Thank you @calvinklein 🙏🏼

A post shared by 🦋 (@bellahadid) on

Advertisement - Continue Reading Below

Ze spotte zichzelf ook in 'ons' Amsterdam:

Amsterdam 🤘🏼

A post shared by 🦋 (@bellahadid) on

En even daarvoor in Milaan:

Hi milano, Bye milano❤️💥

A post shared by 🦋 (@bellahadid) on

De foto's van Bella Hadid op Instagram worden nu al de nieuwe 'selfie meta-trend' genoemd en het model lijkt er nog lang niet mee te willen stoppen. Zo zette ze 'm ook stug door met haar nieuwe campagne voor Nike:

Poseren met je eigen billboard; het is blijkbaar het nieuwe ding. Moet je wel even beroemd en een supermodel zijn, maar hé, klein detail.

Kendall Jenner vertelt aan Ellen DeGeneres waarom ze is gestopt met Instagram >