Hilarisch! Spotify publiceert gênant luistergedrag op billboards

Plus 4 andere dingen die je dag gaan maken.

Meest gelezen

Omdat je soms gewoon alleen maar nieuws wilt lezen dat je blij maakt, verzamelen we dagelijks things to make you happy. Komt-ie.

1. Hilarisch! Spotify publiceert gênant luistergedrag in nieuwe campagne. Op een reeks billboards heeft het muziekplatform de gênantste en meest schaamteloze luistergewoontes van Spotify-gebruikers geprint – en ze hangen over de hele wereld, voor iedereen die 't wilt zien. Hieronder een greep:

Advertisement - Continue Reading Below

2. Amsterdams label Stieglitz vrolijkt je op met deze teaser. Stieglitz heeft een tussencollectie (met fantastisch badpak) en wil die teasen met een video, geregisseerd door Danny Griffioen. En ja, die wil je zien, want we weten niet hoe het met jullie zit, maar wij zijn af en toe nog best aan het wennen aan die donkere dagen en de koude temperatuur. Stieglitz trekt je daar met een ruk uit en schetst een vrolijker en meer zomers beeld voor je met LA-achtige eighties-sferen. Duurt slechts een minuut, maar dat is precies genoeg om je weer te laten voelen hoe een bloedhete zomerdag kan zijn.

Meest gelezen

3. Dit moet de creatiefste kerstzegel OOIT zijn. Dit jaar werkt PostNL samen met jong, aanstormend talent met behulp van stichting MOAM; tien kunstenaars kregen de kans de decemberzegels te ontwerpen, geïnspireerd op een persoonlijk kerstverhaal van BN'ers als Tim Hofman, Ruth Jacott, Lieke van Lexmond en Anita Witzier. Op basis van de persoonlijke kerstverhalen van de BN'ers gingen de kunstenaars aan de slag om tien unieke postzegels en bijbehorende kaarten te ontwerpen en kregen daarbij alle creatieve vrijheid. Zo maakte Sella Molenaar een zegel geïnspireerd op licht met Wendy van Dijk en werkte Jesse Strikwerda samen met Tim Hofman in een jaren '80 thema. Bekijk hieronder snel het eindresultaat en bestel hier een eigen velletje zegels.

4. Inspiratieloos na Sinterklaas? Hebben we een briljante tip voor je; shopwalhalla MyTheresa.com lanceert vandaag in samenwerking met Burberry een speciale monogramservice. Je kunt daarmee een card case laten personaliseren, perfect cadeau voor je lief, vader of broertje – wat ons betreft. Bekijk hieronder maar eens welke mooie combinaties mogelijk zijn. Je scoort een 'eigen' Burberry kaarthouder voor € 150. Haast-je; ze zijn gelimiteerd verkrijgbaar.

5. Alvast voor 2018: Nederland is een nieuw driedaags festival rijker! Camp Moonrise, An Extraordinary Boutique Weekender zet van 22 tot en met 24 juni 2018 hun tenten op aan het prachtige meer van Bussloo op de Veluwe. Camp Moonrise is de eerste echte boutiqueweekender van Nederland. Stel je voor: een festival aan een meer, in een serene setting, omringd door bos, groene velden en zandstranden, live- en elektronische muziek, maar ook gerechten van gerenommeerde chefs. Sounds good, non?! Naast de aanwezige wijnterrassen, een jazzclub en tropische beachbar, biedt Camp Moonrise de nodige verdieping en mindfulness door inspirerende masterclasses, seminars & debatten. Scoor hier als de wiedeweerga kaarten op 9 januari 2018 via: campmoonrise.nl.