Ter ere van het jubileum hebben een aantal merken en designers de handen in elkaar geslagen voor de Special Edit140ns collectie. Die bevat ruim honderd producten, allemaal geïnspireerd op de Bijenkorf. Niet de minsten werkten mee: Diesel, Daryl van Wouw, Ray-Ban, Hans Ubbink, Armani, Fred de la Bretonière en nog vele anderen. De Special Edit140ns zijn vanaf 20 april te koop in alle filialen én via de webshop.

INSPIRAT140N
De Bijenkorf brengt ook het Inspirat140n magazine uit. In het magazine komen alle etages van het warenhuis voor – van mode, boeken en cosmetica tot kookspul en muziek. Grote namen als Li Edelkoort, Piet Paris, Tommy Hilfiger en Leonard Lauder werkten eraan mee.

Het magazine is niet alleen vanwege de mooie plaatjes de moeite waard, het barst ook van de voordeelvouchers. Inspirat140n wordt tijdens de speciale koopavond op dinsdag 20 april uitgedeeld.

HET GOEDE DOEL
De Bijenkorf vroeg acteurs, iconen, schrijvers, muzikanten, koks en kunstenaars - wel 140 mensen- ‘inspiratiebollen’(!) te maken. De inspiratiebol geeft ieders persoonlijke inspiratiewereld weer. Twintig worden er voor UNICEF geveild.

Vandaag barst het feest online los! Houd www.debijenkorf.nl in de gaten voor de nodige inspiratie, games en prijzen.