SPONSORED

Als er als theeliefhebber of luxeprinses één thee is die je een keer geproefd moet hebben, dan is het wel de Chai Dubai. Theemerk Tastea lanceerde onlangs – op 10 oktober om precies te zijn – een limited edition, 100 procent natuurlijke theeblend met… drumroll… bladgoud!

Me-time? Tea time!

Ja, je leest het goed: een thee die niet alleen zo lekker is als-ie klinkt, maar ook een lust voor het oog is dankzij de dwarrelende blaadjes goud. Want als je de theeblend in de speciale theebeker maakt, zie je het bladgoud door je thee dansen. Chiquer dan dit wordt het niet.

De combinatie van 23-karaats eetbaar bladgoud met zwarte thee, ceylon, groene munt, dadel, kardemom, saffloerbladeren en gemalen kardemompoeder zorgt voor een ultieme smaak. Vlij jezelf – zijden pyjama optioneel – op je bank en enjoy.

Bottle, Drink, Alcohol, Liqueur, Metal, pinterest

Kost dat?

Natuurlijk hangt er ook een deftig prijskaartje aan. Maar geloof ons, die is worth it. De thee met écht 23-karaats bladgoud wordt namelijk geleverd in een stylish theeblik en je kunt er minstens 40 kopjes verse thee mee zetten, oftewel 40 super-de-luxe momenten beleven, 40 hoogst Instagramwaardige foto's van maken, 40 keer de winter even helemaal vergeten en – mocht je het kostbare goedje willen delen – meerdere keren flink indruk maken op de theevisite. Onbetaalbaar.

Vanaf 10 oktober is de Chai Dubai in Nederland verkrijgbaar via Tastea.eu. Wel in beperkte oplage, dus wacht niet te lang met bestellen. Voor jezelf, of alvast voor iemand anders, voor Sinterklaas of Kerst. Nog een reden om snel te beslissen: als je nu een blik aanschaft krijg je korting! Voer aan het eind van het bestelproces de kortingscode 'ELLE' en tel uit je winst.

Smaken verschillen

Gouden thee niet helemaal jouw ding? Geen probleem! Tastea lanceert regelmatig nieuwe exclusieve theeën met bijzondere elementen en thema's waar vast een thee voor jou bijzit. Zo komt er later dit jaar een superlekkere winterthee aan – spoiler alert – de Frozy Cozy. Hou dus de Facebookpagina in de gaten voor nieuwe productlanceringen; de theeën zijn namelijk maar beperkt beschikbaar.