Dit zijn de extreemste modecadeaus voor kerst
Een pingpongsetje van Louis Vuitton, anyone?
Millennials geven steeds meer geld uit aan luxe. De luxe-industrie is al met vijf procent gegroeid ten opzicht van vorig jaar.
Saaie opener? Valt wel mee. Het betekent dat het goed gaat met de economie en dat modehuizen weer meer luxeartikelen produceren. En wat gebeurt er als er overdaad is, dan gaan mensen gekke dingen doen. Zo ook aan de ontwerptafel van deze modehuizen. Daar heerst het credo: gek is niet gek genoeg. Dus ontwerpen ze het één en ander waarvan je zou kunnen denken: heb ik dit nodig?
Nee. Tuurlijk niet. Maar cadeautjes hoeven die vraag helemaal niet te beantwoorden. I'ts not wat you need, it's what you want. En zo is het maar net. Dit zijn volgens ons de extreemste uitspattingen van de grote modehuizen. Wedden dat je het ook wilt?
Meer van ELLE
Kim K aangeklaagd voor promoten van namaakmeubels
Déze tijdloze boeken wil je echt gelezen hebben
Charles mist dit belangrijke koninklijke moment
Band tussen Kate en Charles sterker door ziekte