Beyoncé mag dan regelmatig de show stelen, maar ex-Destiny’s Child maatje Michelle Williams kan er ook wat van - alleen dan op een ander gebied.

Williams maakte afgelopen week haar entree in de interieurwereld met een eigen lijn, genaamd Believe at Home by Michelle Williams, voor EVINELive, een Amerikaanse homeshoppingzender. Haar collectie van zeven stuks - geïnspireerd door luxe hotelbezoekjes met haar voormalige girlgroup (klinkt bekend?) - bestaat uit lakens, dekens en kussens in alle soorten en maten. En dat klinkt luxe, maar geen enkel product kost meer dan € 135. 

De zangeres wilde een huislijn ontwerpen omdat haar grootmoeder haar eigen textiel ontwierp. Ook bedankt ze Tina Knowles, die haar aanmoedigde een nieuwe stap in haar carrière te maken.

Als we dit in een rijtje plaatsen met de interieurcollectie van Lionel Richie en de samenwerking van Lenny Kravitz met CB2, wijst dat er misschien wel op dat we binnenkort allemaal ons huis decoreren als de sterren. En, hint, hint, Michelle: als je een samenwerking aan wilt gaan met je Destiny’s Child-collega’s, moedigen wij dat vooral aan.

Property, Room, Wall, Textile, Interior design, White, Furniture, Flowerpot, Linens, Couch,
Textile, Linens, Teal, Aqua, Turquoise, Azure, Rectangle, Grey, Cushion, Home accessories,
Room, Property, Textile, Flowerpot, Wall, White, Interior design, Furniture, Drawer, Linens,

Deze modeontwerper vraagt € 61 miljoen voor zijn extravagante penthouse aan Central Park >
Een originele David Derksen is nu binnen handbereik >