Move over, Adele. De originele Hello crooner is terug - maar niet achter de microfoon, zoals je zou verwachten. Lionel Richie lanceerde namelijk onlangs de naar zichzelf vernoemde interieurlijn Lionel Richie Home, met een assortiment van serviezen, glazen en accessoires voor entertainment (want nee, je begrijpt, een van de best verkopende artiesten aller tijden zijn was gewoon niet genoeg).

Alhoewel de zanger toegeeft dat het een verrassende wending in zijn carrière is, vertelde hij WWD ook dat het een resultaat is van zo veel tijd doorbrengen in hotels, en daardoor een specifieke interieursmaak ontwikkelen: ‘Ik dacht dan, waarom hebben ze dit niet zo gedaan?’ En als een zelfbenoemde luxelover (spa’s, hotels, noem maar op), móet zijn huis wel zijn stijl reflecteren.

Dus, wat dan weer niet als een verrassing komt, besloot Richie alle interieuritems in zijn huis te vervangen door items uit zijn eigen lijn, waarmee hij een showroom creëerde die niet authentieker had gekund. Benieuwd naar wat hij te bieden heeft? Denk: glamour meets simpel:

Serveware, Dishware, Flower, Plate, Tableware, Bouquet, Cut flowers, Flower Arranging, Porcelain, Home accessories,
Spiral, Circle, Number, Home accessories, Serveware, Silver, Still life photography, Symbol,

Like what you see? Het gaat je wel wat kosten: de prijzen variëren van een tientje tot over de duizend euro. En er komt nog meer: in april lanceert hij een collectie kaarsen geïnspireerd op zijn liefdesliedjes en in mei komt er een lijn voor de jongere doelgroep, genaamd LR Loft

Wij kunnen niet wachten zo’n kaarsje aan te steken op de badrand, terwijl we een duet Say you, say me opvoeren met the man himself (of zijn stem uit de box). 


Bron: ELLE Decor

Deze zanger heeft zelfs een eigen meubellijn >
Kate Moss is afgelopen jaar trouwens ook op de interieurtour gegaan >