Iedereen was zo opgelucht dat Khloé Kardashian afgelopen week dan ein-de-lijk haar overgeanalyseerde zwangerschap bevestigde met een aankondiging op Instagram, dat het feit dat haar Calvin Klein-sportbeha prominent in beeld was, ons collectief ontging.

instagramView full post on Instagram

Nu kan het natuurlijk zo zijn dat Khloé gewoon een makkelijk zittende, veel verhullende sportbeha uit de kast heeft getrokken en dat deze 'toevallig' van Calvin Klein was. Ware het niet dat de Kardashians, zo schrijft Buzzfeed News, heel recent een deal met het onderbroekenmerk hebben gesloten.

Dat zou dus kunnen betekenen dat Khloé's zwangerschapsaankondiging, ondertussen meer dan 8 miljoen keer geliked, een sponsored ad was.

Want zelfs als het merk Khloé niet direct voor deze aankondiging heeft betaald, dan is het feit dat ze met Calvin Klein werkt al genoeg om het als reclame te bestempelen. Wat zou betekenen dat Khloé misschien straks verplicht wordt om #sponsored aan haar bericht toe te voegen.

According to Federal Trade Commssion guidelines, if a celebrity or influencer is signed on for a longterm campaign with a brand or working as the face of the brand, then any post featuring that brand qualifies as sponsored content on social media. If the rumors of a Kardashian-led Calvin Klein campaign prove to be true, Khloé could technically be required to go back and add #sponsored to her pregnancy announcement.

Buzzfeed News mailde Calvin Klein voor opheldering, maar deze reageerde niet - ondanks dat ze de mail wel 19 keer openden...