Met een onlangs gereleasde trailer lijkt het dan echt rond; de eerste Global Kids Fashion Week giet oan. En wel in Londen. Drie dagen lang kunnen kinderkledingmerken daar hun nieuwe collecties tonen aan pers en inkopers. En een apart event van de Kids Fashion Week is, in tegenstelling tot de volwassen modeweken, ook toegankelijk voor het grote publiek. Een deel van de opbrengst van tickets hiervoor wordt gedoneerd aan Kids Company, een goed doel dat minderbedeelde kinderen in de UK steunt.

‘Kindermode is speels, leuk en innovatief,’ vertelt Alex Theophanous, oprichter  en CEO van AlexaandAlexa.com, een grote UK-based online retailer die de boel organiseert. ‘Met dit event proberen we kindermode wereldwijd op de kaart te zetten.

LITTLE MARC JACOBS

Op 18, 19 en 20 maart, dus vlak na het officiële fashion week-seizoen, zullen merken als Little Marc Jacobs, Junior Gaultier, Paul Smith en Chloé ongetwijfeld überkoddige koters de catwalk opsturen in hun mini-items voor herfst/winter 2013. Naast shows staan er ook presentaties, optredens en expo’s omtrent hi-end kidswear op het program.

De olijke tweeling van Dsquared2 zet ook in op kinderkleding >

TEASER GLOBAL KIDS FASHION WEEK

youtubeView full post on Youtube