Vanmiddag, om 17.00 uur Nederlandse tijd, is het zover: de kersverse Burberry Prorsum a/w 2013-show (hier kun je 'm live volgen). Een knallende front row, 'n ongetwijfeld prachtige soundtrack (herinner je je Tom Odells Another Love van vorige keer nog?), duizelingwekkende ontwerpen… Wij kunnen niet wachten. Net als jij trouwens, want dit jaar heeft Burberry iets heel speciaals voor de kijkers thuis in petto.

BURBERRY BESPOKE
Tromgeroffel… een gloednieuwe, kersverse, brand new Bespoke Service. Nog een keer? Nou, Burberry loopt al jaren voor op het gebied van social en interactieve media, maar tilt het dit jaar naar een nog hoger plan. Je zit thuis, kijkt de show en hup, klikt op het item dat bijvoorbeeld Jourdan Dunn aan heeft. Je wordt dan meteen doorgelinkt naar de Burberry-site waar je jouw (for instance) tas kunt personaliseren. Een naamplaatje? Zo gefixt. Rete-speciaal label in je Burberry-trenchcoat? Meteen voor de bakker. Te gek, niet?  

Pssst... ontwerpt Kate Bosworth een heuse kledinglijn voor Topshop? >

Dacht je dat dit alles was? Mais non! Burberry voorziet ook de shoppers in de winkel van gloednieuw technisch vernuft. Zoals een interactieve paspiegel. Wanneer je met jouw nieuwste Burberry-item (van een tas tot een rok) voor de speciale spiegel gaat staan, wordt pardoes een video van jouw product afgespeeld zodat je kunt zien hoe het beweegt en staat bij verschillende outfits. Wow.

Duizelt het je nu een beetje? Begrijpelijk. Bekijk hieronder de video waarin het haarfijn wordt uitgelegd. Enne… vergeet ELLE.nl niet te checken voor àl het nieuws over de Burberry a/w 2013-show!
 

youtubeView full post on Youtube