De aanstaande New York Fashion Week lijkt er één waarbij het allemaal nét even anders gaat. Alexander Wang trekt met zijn catwalkshow de brug over van Manhattan naar hipsterville Brooklyn, ook Diane von Furstenberg, Michael Kors en Vera Wang verruilen het befaamde showterrein Lincoln Center voor een zelfgekozen stekje en nu blijkt dat Marc Jacobs, headliner van de New Yorkse modeweek, het ook eens over een ander boeg gooit.

No worries, de designer heeft geen verhuizing van zijn catwalkshow op het program, maar een heuse fashion week beauty en accessoires pop-up store, genaamd de Daisy Marc Jacobs TweetShop. En het leuke is: daar koop je zijn waar voor nop.

SAY WHAT?
Het zit zo: Marc Jacobs’ parfumteam accepteert louter social valuta; een tweet, instagram- of facebookpost met de tag #MJDaisyChain. Gratis goodies in ruil voor gratis marketing dus. Welke goodies het hier precies betreft, is echter niet bekendgemaakt. Maar ach, dat mag de pret niet drukken. Je kunt in het shoppaleisje, dat van 7 tot 9 februari de deuren opent, ook worden versierd met Daisy-nail art, er is muziek, een lounge met hapjes en drankjes en een photobooth. Alles in het kader van de lancering van de nieuwe campagne van hoofdrolspeler, rieker Daisy.

Oh en de beste instagramfoto van de dag wint een Marc Jacobs-buidel. In The Big Apple van 7 tot 9 februari? Wij zouden het wel weten.

Marcs BFF Sofia Coppola regisseerde de nieuwe campagnevideo van Daisy >