Jawel! Diesel kocht een echt eiland in de Cariben en baseerde haar hele zomercampagne op de nieuwe ‘natie’ die ze op dat eiland willen opbouwen.

Jourdan Dunn is één van de vele Burberry-gezichten deze zomer >

LOST

Een natie voor de brave en hip ones, met nieuwe wetten, nul narigheid en alleen maar feest. ‘Denk Lost, maar dan met betere kleding en zonder ijsberen’, aldus Riccardo Bellini, Diesels branding en marketing manager, op WWD.

Het denimmerk doopte haar eiland ‘liefkozend’ het ‘minst fucked up land ter wereld’ en is van plan deze campagne door te laten lopen tot en met volgend seizoen. In die tijd zullen allerlei berichten vanaf het paradijselijke oord de buitenwereld bereiken.

Smullen! Het nieuwe campagnebeeld van Sonia Rykiel, met in de hoofdrol een Hollandsche schone >

VIDEO'S

We noemen viral video’s, een facebook app, een eigen Wikipedia-entry voor wekelijkse updates en heuse piratenradio. Bovendien kunnen virtuele eilandbezoekers op Diesel.com terecht om eiland-vriendelijke kleding te shoppen.

En het levert ook nog eens mooie campagnebeelden op. In print én bewegend beeld. Zien!

youtubeView full post on Youtube