In de hoofdrol: 'The Hilfigers'; een all-American family bestaande uit een bups – veel te – mooie mensen van allerlei leeftijden en afkomsten. Bij de afgelopen Hilfiger-herfstcampagne kon het publiek voor het eerst de Hilfiger-clan ontmoeten, en juist deze campagne legde volgens Tommy himself voor het eerst de sfeer van de preppy Amerikaanse sportkleding écht goed vast.


Het label kreeg na die herfstcampagne enorm veel lovende reacties van ‘t publiek, et voilà; de perfecte Hilfiger-familie was geboren. Niet verbazend dus dat de hele clan ook nu weer mocht aanrukken.


Zien: Karl Lagerfeld lanceerde maandag de nieuwe Chanel Cruise Collectie >


TWISTED COUNTRY CLUB
Deze keer is de set een zogenaamde ‘Twisted Country Club’, omdat Mr. Tommy Hilfiger naar eigen zeggen enorm geïnspireerd werd door Amerikaanse, preppy vrijetijdsbesteding. ‘De lentecampagne draagt de sfeer met zich mee van lange luie zomerdagen op de club, met het verschil dat The Hilfigers de boel op speelse wijze op z'n kop zetten,’ laat Tommy in een verklaring weten.

De campagne werd opgenomen en gefotografeerd in Los Angeles en is inmiddels op o.a. Facebook, Twitter en in magazines te spotten. Misschien is het die gezellige zwemkleding, de kleurige outfits, of toch de sountrack van de commercial (Vacation door de Canvas Kites); bij het zien van dit filmpje bekruipt je inderdaad een vrolijk zomers gevoel. Kortom: good job.

Genoeg gezegd, bekijk ‘m zelf:

youtubeView full post on Youtube