Bijna nakend, slechts gehuld in een witte broek en muiltjes van Stuart Weitzman, siert de Russische de s/s 2012-campagne van het schoenenlabel. De zwart-witte kiekjes zijn geschoten door Mario Testino, onder de creatieve leiding van David Lipman.

      
Voilà, alle zomer 2012-campagnes op een rij >

      
STUART WEITZMAN NEW YORK
Het schoenenlabel gooit het met de campagne op het girl-next-door imago van het model. Natalia loert quasi-naïef de camera in en verbergt bescheiden haar ontblote bovenlijf. Een stuk onschuldiger dan de Givenchy a/w 2011-campagne, waarin het 29-jarige model in een donker hoekje haast gromde naar de camera.

    
Met de nieuwe campagne lanceert het schoenenlabel ook het nieuwe ‘Stuart Weitzman New York’-logo. De campagne is vanaf maart te bezichtigen in internationale ELLE’s, waaronder de Franse, de Italiaanse en de Spaanse.

        
De Nederlandse ELLE, editie maart 2012, ligt vandaag in de winkel >