Afgelopen maandag kwam de geruchtenmolen al flink op gang: komt H&M met een nieuw, luxer label? De woordvoerders van de Zweedse modegigant hielden hun kaken nog stijf op elkaar, maar nu is het hoge woord er dan eindelijk uit: ja, H&M lanceert een kersverse keten.

COMPLEET NIEUW CONCEPT
Er wordt door H&M verklapt dat het label onder een aparte merknaam in een hoger prijssegment wordt gelanceerd. Verder laat de Zweedse modegigant los: ‘We hebben veel verschillende projecten die nu lopen en volgend jaar zullen we een compleet nieuwe winkelketen lanceren. Net als COS, die vandaag de dag zeer succesvol is, zal de nieuwe keten van winkels compleet onafhankelijk en een aanvulling zijn op de andere aanbiedingen uit de groep. We hebben veel vertrouwen in dit nieuwe merk en we zien een aanzienlijk potentieel voor verdere initiatieven.’

Het is dus nog even wachten op deze nieuwe keten, maar we houden het uiteraard in de smiezen. Voor nu: heb je de kersverse H&M Conscious Collection al gezien?