En om maar meteen met de deur in huis te vallen: met de aankoop van één van die brillen steun je, geheel in de stijl van Toms, een wel heel goed doel. De vork zit namelijk als volgt in de steel: aan deze brillen zit een Summer of Sight-campagne vast, waarmee Toms het zicht van 100.000 mensen in nood probeert te verbeteren. Jij een goeie bril, zij een goeie bril dus. Maar ook oogbesparende operaties en medische behandelingen, in samenwerking met partner Seva Foundation.

 
ONE FOR ONE
Dit one for one-systeem kende je natuurlijk al van Toms schoeisel. Jij nieuwe schoenen, zij ook een nieuw stel gympies. De Summer of Sight-campagne is wederom een wereldwijde actie die door middel van een teller op de website op de voet te volgen is. Leuk!   

 
HET OOG WIL OOK WAT
Naast maatschappelijk très verantwoord zijn ze ook nog eens bloedmooi, die zonnebrillen die vanaf nu dus ook in Nederland verkrijgbaar zijn. Ze komen in verschillende stijlen, kleuren en vormen en zijn o.a. te vinden bij Nukuhiva (Amsterdam), If&Co (Leiden), Gentlemen (Oud Beyerland), Holzhaus (Haarlem) en Your (Antwerpen, maar toch dichtbij). Prijzen variëren van € 110 tot € 130.

 
Ook Lenny Kravitz sloeg aan het ontwerpen voor Toms >