Als we de roddelpers moeten geloven, heeft Penélope Cruz as we speak een bun in the oven. Zelf doet de actrice alsof haar neus bloedt en haar nieuws van de dag heeft dan ook met iets heel anders dan zwangerschapskleding, babykamers of poepluiers te maken. De Volver-actrice is de nieuwe Entertainment Industry Foundation-ambassadrice van de Saks Fifth Avenue's 2012 Key To The Cure campaign. Hele mond vol. Leggen we even uit.

 
SHOPPEN VOOR HET GOEDE DOEL

De Key To The Cure-campagne van luxe warenhuis Saks Fifth Avenue wordt dit jaar voor de veertiende keer georganiseerd en behelst een geldinzamelingsactie voor het Women’s Cancer Research Fund door middel van een speciaal charity shopping weekend. Én dit jaar ook de verkoop van limited edition shirts van de hand van designer Carolina Herrera, binnenkort verkrijgbaar via saksfifthavenue.com, waarvan de volledige opbrengst naar het goede doel gaat.

Penélope’s rol in dit hele verhaal? Zij is het beeldige gezicht van de advertentiecampagne voor het shirt. Doet ze goed, nietwaar?

Wist u dat... Carolina Herrera in september de eerste CH Carolina Herrera flagshipstore in Amsterdam opent? >